Blogger Layouts

Sunday, June 10, 2012

Hye all blogger's!

Setelah sekian lma x meng"update" blog,tetiba hari ni terbuka haty utk berblogger...sepnjng penyepiaan cik nurul mcam2 hal telah terjdi yang mematangkan diri ni..utk lebih mngenali diri sendiri..persekitaran dan segala hal..apa yg mampu ku ungkapkan kini diriku cube utk berubah menjadi lebih baik utk diriku sendiri dan juga mreka2 yg ku syngi.. :)..kini ku meniti bahagia bersma insan yg benr2 mmbahagiakan ku dan mngajar ku erti kehidupan yg sbenar..yg byk merubah diriku...dirinya sentiasa berada di saat ku jatuh..hadirnya tatkala ku sedng kecewa dan jatuh benar2 telah mmbrikan chaya yang bru dlm idupku... alhamdulillah ku bersyukur memiliki nya... trima ksih byk my hubby...love u so much!! 




sy kuat kerana awk ade bersama sy...tnpa awk mgkin sy x mmpu bgun skrg..oleh itu ku kunci hati ini dengan sebuah kesetiaan hari-hariku sarat dengan doa semoga kita berdua berkekalan utuh untuk selamanya amin..ku tak bisa tahu mengapa makin hariku makin sayang sama kamu..ku makin takut kehilanganmu kerana ku ingin terus bersama kamu buat selamanya.. love him so much!!


orang kata senyuman itu bisa menyembunyikan segala yang tersimpan di dalam haty..tapi mata x bisa menyembunyikan perasaan dan apa yang di rasai di dalam haty..betol ker?? so dripda pic at bwh ni kowg leh bca pape dri mata cik nurul x? 


cik nurul mampu mengukirkan senyuman walupn sedng mnghadpi msalah..semuanya dri kekuatan dan kecekalan diri cik nurul utk menghadapinya...wlupn kekadang ase give up sgt.. :(..apa un kehidupan harus ditruskan..perbaikilah apa yg perlu diperbaiki...jauhi lah segala perasaan yg buruk dan tdak baik dlm diri..hopefully cik nurul akan terus meniti bahagia...dan terus kuat mnghadapi cabaran.. that's all coretan blog tuk kali ni...otak pn mmbeku dah... see u all's!

No comments:

Post a Comment